|
Forum Uniwersytetu Wrocławskiego Nieoficjalne Forum Studentów
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacz187
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:39, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
skad mam wiedziec czy juz mozna?
co wyslac?
slyszalem tez ze trzeba sie gdzies najpierw zarejestrowac na stronie uwr, prawda to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
akson128
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:11, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem wam że jeden wielki burdel z tymi podaniami i terminami, pomimo informacji o 31 sierpnia dostałem odpowiedź od pani z dziekanatu że mogę donieść dokumenty do 15 września. Tylko że do otrzymania zwiększonego (mieszkaniowego) muszę mieć zaświadczenie o zamieszkaniu w akademiku, a przecież będę wprowadzał się po 20 września. Gdzie tu jest sens? Inna sprawa że nie wszyscy składający podania o styp. mieszkaniowe muszą mieszkać w akademiku, mogą np. szukać mieszkania dopiero od końca września i co wtedy? Wiele pytań, zero odpowiedzi..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacz187
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:37, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
i jestesmy w punkcie wyjscia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Administrator
Administrator
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:04, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Stypendium na październik i tak będzie wypłacone z opóźnieniem zapewne, więc na razie składać należy te dokumenty, które posiadacie, a resztę dostarczycie w późniejszym terminie.
Cytat: | 2. Stypendium socjalne w zwiększonej wysokości przysługuje od miesiąca złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów, jeżeli kompletny wniosek zostanie złożony do 5-go dnia danego miesiąca. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Wto 14:20, 31 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Administrator
Administrator
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:09, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
kacz187 napisał: | slyszalem tez ze trzeba sie gdzies najpierw zarejestrowac na stronie uwr, prawda to? |
Cytat: | Studenci Wydziałów: Prawa, Administracji i Ekonomii, Nauk Historycznych i Pedagogicznych oraz Matematyki i Informatyki zobowiązani są – począwszy od 11 czerwca 2012 r. - zarejestrować wnioski o przyznanie pomocy materialnej w formie elektronicznej wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Po zarejestrowaniu wniosku o przyznanie pomocy materialnej wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć we właściwym Dziekanacie, w terminie do:
- 31 sierpnia 2012 r. – w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium
socjalnego lub stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych,
- 5 października 2012 r. – w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium
Rektora dla najlepszych studentów
Studenci Wydziałów: Filologicznego i Nauk Społecznych w okresie wdrażania systemu USOS składają komplet dokumentów we właściwym Dziekanacie. Natomiast studenci składający wniosek o przyznanie pomocy materialnej po zakończeniu wdrożenia systemu USOS (informacja zostanie niezwłocznie podana na stronie) będą dodatkowo zobowiązani do zarejestrowania wniosku o przyznanie pomocy materialnej w formie elektronicznej wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Studenci pozostałych wydziałów komplet dokumentów składają we właściwym Dziekanacie bez rejestracji. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
akson128
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:33, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jednak są konsekwentni - dostałem maila że dokument potwierdzający zamieszkanie można złożyć właśnie do 5 października.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Administrator
Administrator
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:10, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
I prawdopodobnie dla każdego wydziału dokumentem potwierdzającym zamieszkanie w akademiku będzie poniższe oświadczenie:
[link widoczny dla zalogowanych]
A dla innych umowa najmu lub użyczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacz187
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 21:44, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Yocco napisał: | kacz187 napisał: | slyszalem tez ze trzeba sie gdzies najpierw zarejestrowac na stronie uwr, prawda to? |
Cytat: | Studenci Wydziałów: Prawa, Administracji i Ekonomii, Nauk Historycznych i Pedagogicznych oraz Matematyki i Informatyki zobowiązani są – począwszy od 11 czerwca 2012 r. - zarejestrować wnioski o przyznanie pomocy materialnej w formie elektronicznej wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Po zarejestrowaniu wniosku o przyznanie pomocy materialnej wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć we właściwym Dziekanacie, w terminie do:
- 31 sierpnia 2012 r. – w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium
socjalnego lub stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych,
- 5 października 2012 r. – w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium
Rektora dla najlepszych studentów
Studenci Wydziałów: Filologicznego i Nauk Społecznych w okresie wdrażania systemu USOS składają komplet dokumentów we właściwym Dziekanacie. Natomiast studenci składający wniosek o przyznanie pomocy materialnej po zakończeniu wdrożenia systemu USOS (informacja zostanie niezwłocznie podana na stronie) będą dodatkowo zobowiązani do zarejestrowania wniosku o przyznanie pomocy materialnej w formie elektronicznej wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Studenci pozostałych wydziałów komplet dokumentów składają we właściwym Dziekanacie bez rejestracji. |
[link widoczny dla zalogowanych] |
no to prawie jestem w domu. A czy ta data 31 sierpnia dotyczy wszystkich wydzialow czy tylko tych podanych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Administrator
Administrator
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:52, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Zdaje się, że data 31 sierpnia dotyczy wszystkich wydziałów, natomiast studenci wydziałów: Prawa, Administracji i Ekonomii, Nauk Historycznych i Pedagogicznych oraz Matematyki i Informatyki zobowiązani są dodatkowo wypełnić wniosek online.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaik
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Wto 22:59, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A co ze studentami 1 roku? Przecież nie mamy identyfikatorów, więc nie da się złożyć wniosku online.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Administrator
Administrator
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:09, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Kaik napisał: | A co ze studentami 1 roku? Przecież nie mamy identyfikatorów, więc nie da się złożyć wniosku online. |
Właściwie to Wy jeszcze nie jesteście studentami
Może znajdzie się jakiś śmiałek, który zadzwoni i podzieli się informacją:
Cytat: | Szczegółowych informacji na temat świadczeń pomocy materialnej udzielają dziekanaty:
Wydział Filologiczny + 48 71 375 22 35
Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych + 48 71 375 29 74
Wydział Nauk Społecznych
- studenci + 48 71 375 52 65
- doktoranci + 48 71 375 51 92
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii + 48 71 375 28 98
Wydział Matematyki i Informatyki + 48 71 375 78 90
Wydział Fizyki i Astronomii
- studenci + 48 71 375 94 04
- doktoranci + 48 71 375 92 56
Wydział Chemii + 48 71 375 72 92
Wydział Biotechnologii + 48 71 375 29 95
Wydział Nauk Biologicznych + 48 71 375 29 80
Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska + 48 71 375 24 62
Międzywydziałowe Studium Ochrony Środowiska + 48 71 375 62 19 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaik
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Śro 11:27, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No taki szczegół Sama robiłam dwa podejścia pod zdobycie informacji z dziekanatu, ale nikt nie odbierał telefonu. Może komuś innemu się uda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristie
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:19, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Yocco napisał: | Zdaje się, że data 31 sierpnia dotyczy wszystkich wydziałów, natomiast studenci wydziałów: Prawa, Administracji i Ekonomii, Nauk Historycznych i Pedagogicznych oraz Matematyki i Informatyki zobowiązani są dodatkowo wypełnić wniosek online. |
Mi również się wydawało, że data 31 sierpnia dotyczy wszystkich dziekanatów, a tu moja rodzicielka zadzwoniła do dziekanatu z pytaniem czy można wysyłać już papiery (wydział filologiczny), a pani na to, że na razie nie i podobno wydział filologiczny może składać papiery do 5 października o stypendium socjalne (w takim razie ta data wyznacza też ostatni dzień składania wniosków o stypendium rektora).
Jednakże, jakoś nie chce mi się wierzyć pani z dziekanatu tak do końca, bo słowem nie wspomniała o wdrażanym USOS-ie na wydziale filologicznym, a na stronie stoi napisane, że musimy/możemy się zalogować od 6 sierpnia i tam też można złożyć wniosek elektroniczny o socjalne.
Czuję, że moja mama zadzwoni jeszcze raz do pani z dziekanatu.
Ponadto, taki papierek o wysokości odprowadzanych składek zdrowotnych czy tego, co oni tam chcą to trzeba wziąć z ZUS-u (jakiś nowy przepis, który wszedł 9 miesięcy temu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alie
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:17, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ja dzisiaj pisałam maila do Pani, który zajmuje się sprawami stypendium, z pytaniem o logowanie w USOSie, bo studia rozpocznę dopiero w październiku. Odpisała mi, że mogę przynieść dokumenty do sprawdzenia. Czyli generalnie przynosić można na miejsce, a co już tam powiedzą to się okaże
Ja też chciałabym wiedzieć co ze składkami zdrowotnymi.
I co z tym:
8. Dokument określający wysokość dochodu uzyskanego przez członka rodziny z miesiąca następującego po miesiącu, w którym dochód został osiągnięty – w przypadku uzyskania dochodu w okresie późniejszym niż ten, do którego odnoszą się przedłożone zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, jeżeli dochód ten jest uzyskiwany w dniu ustalania prawa do stypendium.
Mam właśnie taką sytuację, że rodzic zaczął pracować w 2012 roku, więc tego nie obejmuje rozliczenie z Urzędu Skarbowego, ale w takim razie za jakie miesiące ma wyjąć zaświadczenia o zarobku ? Bo dla mnie ten punkt jest trochę zakręcony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WKD
Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 21:11, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Czy macie może doświadczenie, że taki wniosek można złożyć nie będąc na miejscu...? tzn za granicą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|